Story Time: Valimised

Tollel hommikul ei olnud mul õrna aimugi, et valimispäev on, kuna mina ja keelebarjäär oleme suured semud. Muidugi sain selle kohta palju vihjeid, kuid üks plus üks ei võrdu alati kahega. Valimised toimusid viimase tunni ajal ning klassi presidendi kohale oli meil kolm kandidaati. Üks oli minu pinginaaber, teine oli mu kõige esimene sõber siinses koolis ja kolmas oli üks hästi väike potisoenguga tüdruk.

Enne valimisi üritas see väike tüdruk omale hääli osta. Jalutas vahetundide ajal ringi ning moosis inimesi. Ka minu häält üritas osta, aga ma teesklesin, et ma ei saanud temast aru. Ühel õhtul saatis ta veel ilma mingisuguse eelneva kommunikatsioonita sõnumi, et ta igatseb mind. Ma igaks juhuks ei vastanud talle enne järgmist hommikut. Aga tegelikult tundub mulle siiski, et ta on tore inimene.

Teine kandidaat oli minu esimene sõber. Läksin 4. märtsil klassi ning kohe kutsus ta mind enda seltskonnaga ühinema. Oleksime kokku istuma jäänud kui õpetaja poleks oma istumissüsteemi hakanud aretama. Klassikaaslaste arvates sarnaneb ta kohutavalt mingi korea näitlejaga.

Viimane kandidaat oli minu pinginaaber. Tema nimi on Miina ning oleme temaga ühel meelel, et tema vanemad nägid ette minu tulekut, kui panid talle 15-aasta eest sellise rahvusvahelise nime :D Alguses oli ta hästi vaikne, kuid aja kulgedes on ta järjest julgemaks muutunud. Ükskord käis ta isegi ajal, mil jäätist süüa ei tohtinud, snäkiautomaadist jäätisekokteili ostmas.

Võibolla ei kõla see väga suure julgustükina, aga uskuge mind kui ma teile ütlen, et see seda oli. Automaat asub õpetajate toa ukse ees ning Miina ise on klassi üks targemaid õpilasi. Edukus ning asukoht klassi pingereas tähendavad korealastele kõike. Kokkuvõtvalt - minu kallis pinginaaber riskis tookord kõigega.

Samuti varustab Miina mind aeg-ajalt söögi ja joogiga. Tundide ajal on siin kõigil lauad söögiga kaetud ning vahel on õpetaja laua peal tünn kommidega, kust kõik võivad süüa. Ma ei ole veel aru saanud, kas see on lubatud või mitte, kuid tunni ajal banaanipiima juua või kommi süüa on hästi mõnus.

Tol päeval higistas Miina kõikides vahetundides oma märkmiku ees üritades välja mõelda midagi, mis hiljem osutus tema valimiskõneks. Või õigemini oleks higistanud, kui ma poleks oma telefoni keemiaklassi unustanud ja seejärel palunud teda endale appi, et see kätte saada. Telefoni päästeoperatsiooniks kulus tervelt 2 vahetundi.

Enne hääletamist pidasid kõik kandidaadid niisis kõne. Peale seda said kõik õpilased sedelid, kuhu tuli oma kandidaadi nimi või number kirjutada. Õpetaja kogus need kokku ning häältelugemiskomisjon avas ja märkis klassi ees kõik hääled sedel sedeli haaval tahvlile. Õnnetuseks jagunesid hääled 9, 9 ja 8 kolme kandidaadi vahel. Hääled loeti veelkord üle ja seejärel korraldati teine voor kahe enim hääli saanud kandidaadi jaoks.

Teises voorus võitis Miina väga napilt minu kõige esimest sõpra siin koolis. Palju palju õnne talle!!

Mul on ülimalt hea meel, et vähemalt keegi minu pingist asjadega kursis on, ning et info vahetevahel minuni ka jõuab. Samuti on minu korea pere väga uhke minu nii tubli ja eduka pinginaabri üle.

Kuid valimiste hooaeg ei piirdunud ainult sellega. Järgnenud nädalal toimusid mingi kõrgema õpilasorganisatsiooni valimised. Kooli seinad olid sinna kandideerivate õpilaste plakateid ja passifotosid täis (passifotosid kogutakase nagu kunagi ammu koguti kleepsualbumisse kleepse; ka mul on paar fotot :D). Ühtlasi käisid vahetundides klasside vahet suured pundid oma loosungite ja kostüümidega ning kui vaid publikut leidus, tehti neile propagandat. See tähendas tantsimist, laulmist, väga kõva häälega rääkimist, karjumist ja muud. Ilmselt toimus ka koridorides midagi ääretult huvitavat, kuid see kõik leidis aset ajal, mil ma veel nii palju koolimajas ringi ei liikunud.

Pikk jutt lühidalt - klassijuhatajatunnis vaatasime telekast valimisi. Telekast sellepärast, et kooli aulasse mahub heal juhul 50 inimest ning need kohad olid juba "aastate eest" kandidaatide toetajatele reserveeritud. Jällegi peeti kõnesid ning toimus suurejooneline debatt. Ma arvan, et see oli väga huvitav kõigi jaoks, kes sellest aru said ning veel eriti pingeline nende jaoks, kes on mures jäätiseautomaadi saatuse pärast. Mina kasutasin hääletamisel üki-kaki-kommi-nommi salmi. Tulemustega pole ma küll kahjuks kursis, kuid jäätiseautomaat on endiselt alles.

Valimisdebatt ja, pange tähele, joogipudelid (esimene on banaanipiim <3)

Hommikusöök kell 8.10
Btw tegu on mega üli vinge inimesega, kellest saab tulevikus kaitseväelane. Samuti on laes ventilaatorid, kuna suvel tuleb +40°C



Kommentaarid