Huvitegevus ehk Akadeemiad

Kui klassid saavad läbi, ei ole õppetöö veel lõppenud. Õpilased jäävad kas kooli iseseisvalt õppima või lähevad akadeemiatesse.

Erinevaid akadeemiaid kuhu peale kooli minna on tohutult pallu. Tavaliselt on need seotud mingi õppeainega ja umbes kõik Korea keskkoolide õpilased käivad korea, inglise keele ja matemaatika akadeemiates. Tunnid toimuvad paar kuni neli korda nädalas ning sinna mineku aeg on õpetajaga iga tunni jaoks eraldi kokku lepitud. Tihti tuleb õpilastel akadeemiates käia ka nädalavahetustel. Lisaks on hea teada, et klassid on väga väikesed ja võib ka juhtuda, et õpilane on õpetajaga klassis kahekesi.

Niisis lõppeb õppetegevus klassi keskkonnas õhtul 9~11 paiku. Alles peale seda saab hakata kodutöid, nagu nimigi ütleb, kodus lahendama.

Juba nimetatud matemaatika, inglise ja korea keele akadeemiatele lisaks leidub väga huvitavaid teisigi; nagu näiteks: kohvi, mudellennukite, teaduse, meigi, väitluse, kokkamise ja juuksuri akadeemia. Kõik huvikoolid ja ringid on nimetatud akadeemiateks.

Tegelikult kannab akadeemia nime ka minu tantsutrenn.


Daegu tantsuakadeemiast pikemalt
Täiesti veendunult kinnitan Teile, et Daegu Tantsuakadeemia ongi teinud minu vahetusaastast kõige lahedama vahetusaasta üldse!!!

Mina õpin vaid ühte (Contemporary Jazz) stiili, kuid kõik teised trennikaaslased tulevad saali kohe peale kooli kella ~5 paiku ja treenivad tavaliselt ~11 välja. Mingi hakatus toimub ka nädalavahetustel, aga ma pole sellega kokku puutunud ning pealegi kipuvad siis esinemised olema.

Ühe klassi/stillitunni pikkus on tavaliselt 60 minutit. Ainult minu klassil läheb vist trenn alati 20 minutit on purpose üle.

Alustame alati ühissoojendusega, mis kestab 40 minutit. See hõlmab üldsoojendust, kahte balleti kausta (plied ja tendud) ning väga palju erinevaid lihaste harjutusi + kõhulihaste 2(!) laulu. Tehnika ja venituste jaoks meil tavatreeningutes aega ei jää, kuigi tehnikaga tegeleme koreograafiatest lähtuvalt pisteliselt ning lihaseid ja liigeseid treenime me kuidagi nii kavalalt, et ausalt ma olen ilma venitamata lahtisemaks muutunud,, o.O

Peale seda kulutame ~20 minutit koreograafia õppimisele ja harjutamisele ning siis on ~20 minutit, et neid väikestes gruppides ette tantsida. Uus koreograafia tuleb tavaliselt iga nädala või kahe tagant. Esimene poolaasta me ühtgi üles ei filminud, kuid nüüd filmime peaaegu kogu materjali ülesse!!

Siin on täielik list kõigi nelja (varsti kuue!) koerograafiavideoga, kus võite Mind näha:

Kõikide koreograafiate autor on üks ja ainus MJ Kim!!<3<3

Tegelikult on videod sellest aastast umbes poole rohkem, aga reedeti on mul tihti teised projektid, mis viibki meid minu teise hobi juurde,,


Daegu•Gyeongbuk Global Tourism Supporters (DGGTS)
Paar nädalat peale treeningute alustamist liitusin läbi tantsuakadeemia ühe valitsuse korraldatud projektiga, mille eesmärgiks on minu kodulinna ja piirkonna reklaamimine kasutades kohalikke välismaalasi. Selle tegemiseks on meil:

  1. tants
  2. kampaania
  3. promotional videod
  4. sotsiaalmeedia

1. Õppisime selgeks ühe imelihtsa tantsu ja oleme nüüd terve aasta sõitnud Koreas ringi ning seda erinevatel üritustel esitanud. Kõige tavalisemalt on need messid, hotellides toimuvatel tänuüritused ja võistlused. Seeläbi on mul avanenud tohutult võimalusi Koread avastada. Olen sattunud väga paljudesse linnadesse, kuhu ise poleks läinud ning teinud seal asju, mille peale ise oma brain-poweriga ei oleks tulnud.

Meie tantsᕕ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ

2. Tantsimisega koos teeme high-five kampaaniat. Kes tänaval minu high-five värgile patsu teeb saab tädidelt niiskeid salvrätikuid, brošüüri ning smooth talki. Erinevates linnades on erinevad inimesed, kes käituvad ja räägivad väga erinevalt (for their taughts in general refer to that smooth talk video, but don't tell adults lol, please). Korea on väga kirju maa ja mul on tohutult vedanud, et ma olen saanud Teda nii mitmest küljest näha~~

3. Once in a wihle õnnestub mul fimida midagi tänu sellele projektile. Kõige märkimisväärsem on nendest ilmselgelt olnud Commercial Movie ninaravikliinikule, aga kuna ma seda näinud ega internetist leidnud ei ole siis nautige meie Fam Tour vlogi ;)



4. Selle projekti kõige raskem osa on avalikult sotsiaalmeediasse postitamine. Mina ja Ester tegime selle jaoks eraldi uued kasutajad; palun aidake meid, Grete & Ester.


Oli aeg, mil mul Koreas veel hobisid polnud...
Vahetusaasta alguses oli meeletult igav ja väga-väga liiga tihti jalutasin kodu ümbruses niisama ringi. Ärge muretsege, minu kodu juures on üks suur ja turistide seas populaarne järv, millest räägime hiljem, AGA sellele lisaks oli/on mul veel üks eriskummaline hobi.

Kui hea on Korealaste inglise keele tase? - Nad väga üritavad, kuid samas on ka väga häbelikud. Naljakalt sõnastatud lauseid kohtab iga nurga peal ning minu ohvriks langesid otseloomulikult WC-kasutusjuhendid!!!!!!!!!

Täielikku galeriid, peamiselt söögikohtades, transpordi smughusmghudes ja kiirtee kemmergupeatuste WC-des tehtud piltidega näeb sellelt lingilt. Mõned paremad on näha allpool.

Pole kahtlust ka, mida siin vetsus tegema pidi - rull kukkub potti!! YAAZ!!
Sildi pealkiri tähendab tõlkes "Prügikastitu WC"

Liiga Extrad inimesed hoidke altbb



~Nummi kultuur~

See peegel... Veits akward oli;;


#대구경북여행 #2020대구경북관광의해 #대구경북글로벌관광서포터즈 #2020DGGTS #대구여행 #경북여행 #Korea #DaeguTour #Gyeongbuk #오소대구경북












Kommentaarid