Story Time: 3 Hullu 2 Ühe Hoobiga

1.
Raamatupoes oli suur allahindlus ja ma tahtsin endale kooli uusi õpikuid osta. See aga ei tähendanud, et ma ostan endale 10 raamatut, oh ei.. Raha jagus vaevu 3 jaoks ja seega pidin hoolega valima.

Ühel hetkel tuli minu juurde üks ääretult uudishimulik tädi. Eriliselt suur oli ta huvi Eesti vastu ning peale lühikest vestlust tõi ta lagedale märkmiku, kuhu kogus erinevate maade esindajaid, keda kohanud oli. Noo umbes esimene ja siiani ka peaaegu ainus inimene, kes on/oli Eestist neutraalselt huvitatud (Korean stye, man). Rõõmuga kirjutasin talle oma nime, e-maili ja "Eesti, Estonia".

Lõpuks tutvustas ta ennast kui usulevitajat ja esitas kuidagi hästi kahtlase küsimuse et, kas ma usun saatusesse? Nii müstiline kui see atmosfäär ka ei olnud, lahkus ta seejärel vastust ootamata.

Hakkasin juba raamatuid edasi vaatama, aga üpris kohe katkestati mind jäLLE Seekord oli tegu ühe mureliku raamatupoe külastajaga, kes nagu selgus, oli tervet vestlust pealt kuulanud. Noomis mind selliseid asju (e-mail) uuesti tegemast ja lasi mul seejärel raamatuid edasi uurida.

Uurisin, puurisin ja mõtlesin veel kaua. Liiga kaua.

JÄrsku lendas esimene tädi uuesti kohale ja hakkas minuga pahandama, et miks ma nii kaua raamatuid valin. Tahtis vaeseke ju mind raamatupoe ees uuesti "juhuslikult" kohata ja asja Saatuse kaela määrida-.- Kuna aga mind ei tulnud ja ei tulnud, tekkis tal mure, et kuhu ma jään ja ta tuli asja uurima. Ta oli tõesti pahane ja pettunud.

Veel praegugi kohtab teda tihti selle poe ümbruses ning mulle meeldib teda seal väga teretada:)



2.
Korea peresse võeti mind peamiselt inglise keele õppimise eesmärgil ning kui ma keeldusin seda tegemast ning üritasin korea keelt rääkida, kästi mul seda väljaspool kodu praktiseerida. Niimodi juhtuski, et Grete oleks peaaegu ühe cultiga liitunud.

Oli ilus nädalavahetuse pärastlõuna ning jalutasin Daegu kesklinnas kohvikut otsides veidi niisama ringi. Minuga tulid rääkima kolm armsat-noorukest usulevitajat. Alguses ei arvanud ma neist midagi erilist - oldi ennegi sel viisil rääkima tuldud, aGA kolmik kasutas enda Jeesuse tegude tutvustamiseks "Püha õhtusöömaaja" maali.

Juhuslikult olen selle pildi kohalt väikest viisi ekspert ning mingi faktiviga, mida enam kahjuks ei mäleta, ajas mind nii närvi (mainiti seda siis ilmselt mitu-mitu korda), et pidin selle ära parandama (no regrets tho). Lahkesti pakkusid lapsekesed peale seda, et nad teevad vastavad parandused ning, et me võiksime seda mõnikord veel koos einestades arutada. Ei, miks ma peaks, ei, ma ei taha, kui just... Jah! Tegelikult suurepärane võimalus korea keelt harjutada!
**Nii aasta alguses ei tahtnud veel keegi minuga korea keelt rääkida :/

Vahetasime kontaktid ning paar nädalat hiljem saime kokku ühes lahedas söögikohas, et süüa tteokbokkit. Peale seda läksime nende kirikusse, et inimestele tere öelda. Kõik olid nii lahked ja toredad ning tahtsid väga mind rohkem tundma õppida (korean practise, kOrEaN PraCTiSE, KOREAN PRACTISE mwuahahahhaahaa!!!)

Kohtusime veel ning kuna nad väga tahtsid, siis kahel korral vaatasin isegi nendega koos ühte filmi Jeesusest. Veel harisid nad mind veidi piibli ja Jumala vägitegude alal/*-*/

Siis ühel järjekordsel koosviibimisel viidi mind majaekskursioonile :) Majaekskursioon nagu iga teinegi, ainult viimase ruumina läksime ristimiskambrisse. Seal hakkasid nad seletama, et siin on see ja siin on too ja võtab ainult 10 minutit ja siin on püha vesi valmis ja siin on rätikud ning vahetusriided kohe valmis ja seal on püharaamat ja meie ees on üks noor, kes polegi veel ära ristitud..

Seejärel esitati küsimus, mis pildi selgeks lõi ja ma lihtsalt,,

"Khmhmhmhmh,, OII VAADAKE KELLA MA PIDIN KOLM MINUTIT TAGASI KODUS OLEMA" ja ma jooksin sealt minema. Muuseas nad jooksid mulle järgi, et mind bussijaamani saata.

Bussiga koju ja rohkem ma nendega kohtunud pole.



3.
Nüüd olen teadlik, et Koreas leidub kolm hullu usukogudust. Kolmandaga ei ole ma veel kokku puutunud, kuid kolm on kohtuseadus ja I mean we'll never know what will happen, right?



Nägemiseni, kuni Saatus meid taaskord ühendab!




Kommentaarid