Nädal blogi kirjutades (ajutine postitus)

1.53AM pühapäev vastu esmaspäeva öösel alustasin selle blogipostituse kirjutamisega, mida hetkel loete ja varsti kell 7.00 ärkan üles, et kooli minna. Kuna vahetusaasta lõpuni on jäänud vaid loetud nädalad, tuleb aega siin veel maksimaalselt nautida. Blogi kirjutamise aeg tulebki une arvelt, sest ma jõuan õhtul tavaliselt koju 9 ja 11 vahel. Siiski üritan teha niimodi, et uni ei jääks alla 5 tunni.

Nüüd lõpuks tunnen end piisavalt pädeva ja motiveerituna, et internetti asju Korea kohta kirjutada. Asju, millest kirjutada või mille kohta mõtteid jagada on tohutult palju. Lisaks tahaks ma pigem olla kogu info osas põhjalik ja täpne. 

Kokkuvõtvalt tunduski lihtsam facebooki kirjutada, et postitan iga päev nädala vältel (esmaspäevad ei lähe arvesse ja kõik teavad seda) ning siis korraga kirjutamisharjumus käppa saada ja unerütm ümber harjutada.

Ma küll ei tea, kuidas on lugeda kell 4 öösel kirjutatud jutte kirikutest.. Btw! 1. oluline fakt: ma ei vihka kirikuid absoluutselt, 2. oluline asi: kui keegi mõtleb, miks ma minema jooksin, mitte neile sõnalist vastust ei andnud siis konks on selles küsimuses, mida ma internetti pole nõus postitama, aga ma kinnitan, et seeee ei olnud normaalne.

Eelmine nädal tegin õppimise jaoks ühe all-nighteri (very big regrets) ja terve nädalavahetuse koos reedega osalesin filimisel ;) Seda nädalat alustasin juba üli-väsinuna. Järsku läks ka külmaks ja ma olen mõnusalt haige olnud. Nüüd laupäeval käisin Ulsanis, millest tahtsin täna video postitada, aga pühapäevale lisati veel üks filmimine, mis nõudis erilist ettevalmistust ning peale mida sain linnas sõpradega kokku:) Valedele arvamustele siin ruumi pole - kõik on seotud tantsuklubiga ja selle video postitan kindlasti ka üles. Sarnaseid videoid on varem veel kaks tehtud aga neid te ei saa kunagi nägema :P

Tulevikus aka vahetusprogrammi lõpuni jätkan postitamist paar korda nädalas. Esimene on siis Ulsani Vlog!!! Lõpetan ära kaks postitust, mis jäid poolikuks ning sätin, muudan, lisan ja eemaldan asju Teie tagasiside põhjal, mida Te võiksite rohkem anda *pisarad* Ma kirjutan neid lugejate jaoks ja tahaks seda teha Teile meelepäraselt. Põhiküsimus on hetkel, et kas kirjutada referaate, Story Time või katsetada mingeid uusi asju.

Kuna mul on viimasest all-nightersist, esimest korda eelmisel nädalal peale 8 kuust "iga päev 9h und" poliitikat halvad mälestused, siis ei taha ma täna sama asja teha. Lähen nüüd 2:40AM magama ja jagan teiega Ulsani Vlogi võibolla homme, võibolla teisipäeval (tõenäolisem, sest esmaspäev ei ole tegelikult asi ja igal juhul tahaks ma sinna alla veidi blogilikku teksti kirjutada)

Loodan siiralt, et Teil on tore minu blogi lugeda :)

Head ööd!

Teaser picture Ulsan Vlogile
See Vlog tuleb tegelikult halb, sest ma ei oska editida, ega filmida
ja mu kaamera kvaliteet on peale Busani taifuuni 3MP.

Tänasel filmimisel lmao


Story Time potensiaalsed teemad oleks: "Põhja-Korea", "Elu välmismaalasena" (rassism) ja "Abitud korealased"(reference to Ester Ojala).

Kommentaarid